Kanelbullens dag

Ja, idag är det kanelbullens dag! Men här hos oss blir det inga bullar. Vi försöker hålla oss ifrån onyttigheter måndag till fredag kväll, så till helgen kan vi lyxa till det med lite kanelbullar!

I förmiddags var jag och Arwin och hälsade på Glenn på hans nygamla jobb. Sedan åkte vi till Torp köpcenter och tittade lite i affärer. Lunch hann vi med också! Arwin fick en burk med spaghetti och köttfärssås och så fick han plocka och äta av ärtorna på min tallrik. Till efterrätt blev det ananasbitar.

Igår var vi på ettårskalas! Vi blev bjudna på en massa smarriga bakverk! Väntar med spänning på receptet på en chokladtårta med bl a vit choklad. Den var superdupergod!

I förra veckan (tror jag det var) fick jag ett paket från Buzzador med Pampers blöjor, Active fit. De är numera ännu tunnare. Tycker de är riktigt bra faktiskt! Däremot tycker jag inte att Pampers easy-upblöjor är lika bra. De känns redan för små på A, trots att de ska räcka upp till 15 kg. Arwin väger ca 11,5... Men de kanske är till för mer långsmala barn?! Vill ni bli medlemmar på Buzzador, eller nyfikna på vad det är kan ni trycka på den här länken: Buzzador

Ha det så bra!



Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0