Höst och snö

Det var ett tag sedan vi skrev här senast! Vad har vi då gjort sedan sist? En hel del blir svaret- och jag har säkert glömt trefjärdedelar av det:-) Kan ju börja med vad vi gjort de senaste dagarna! Vi har börjat på babysim igen, Arwin plaskar för fullt i poolen och trivs som fisken i vattnet (hihi, jag vet att den var dålig...)! Igår fick jag och Arwin först besök av Arwins morfar och sedan på eftermiddagen kom både hans mormor och farmor och hälsade på. Arwin verkade stortrivas! I torsdags var vi på Lek- & Buslandet i Trestad center tillsammans med Joanna och Isabelle. Vi lyckades ta oss dit trots sommardäck och en massa snö som tur var, för vi hade det verkligen jättekul! På kvällen åkte jag och tränade lite gym. Det var en vecka sedan jag tränade sedan. Hade feber förra fredagen och lördagen och sedan hade jag afte i halsen, så det var först i torsdags jag vågade träna igen. Imorgon blir det spinning!



Förra helgen var det härligt höstväder och vi tog upp trädgårdsmöblerna till vinden och tog ner vinterdäcken. I onsdags var vi på Biblioteket i Trollhättan på ramsor och sånger. Det var trevligt, tråkigt de inte har det här i stan!


På väg hem från lekplatsen

Idag har vi varit i Uddevalla, på Emaus. De har lite olika djur och en rolig lekplats för barnen. Men idag var det inget roligt väder, så vi var inte där så länge. Arwin brukar alltid älska djur och ska klappa dem, men idag fick jag klappa kaninerna själv. Arwin var mer intresserad av deras vatten! Glenn har ont i nacken och känner sig lite krasslig stackaren. Får hoppas han slipper bli sjuk!

Arwin kör traktorI snickarboden på Emaus

Sitter i bagagen och fikar, mysigt!

Trevlig helg! Nu ska jag dricka lite cider som blev över sedan i somras! Och sedan lite chips och dip!

//Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0