Babysim & länk till en trevlig tävling!

Idag har vi varit på babysim igen! Det är mysigt att få bada med lillkillen. Glenn har blivit förkyld- igen- och var på land. Arwin fick testa att ta sig till mig under vattnet, han tyckte nog det var lite läskigt, men grät inte och var jätteduktig!

Vad har vi gjort annars i helgen? Igår hade jag besök av två gamla klasskamrater från gymnasiet. Den ena träffar jag ganska ofta, men den andra var på besök här hemma över helgen. Det var trevligt! När de hade åkt åkte jag, Glenn och Arwin in och gick lite på marknaden. Åkte hem när det började regna.

Här kommer en länk till en trevlig tävling, var med ni med vettja! :-) Tävlingen avslutas måndagen den 8 november klockan 21:00. En vecka kvar alltså!

Jag tävlar om en goodiebag hos Agnes för att fira hennes 100:e tävling!

Sponsorer och vinster:
Canvastavlan – Presentkort på 600:- att köpa canvastavlor för
Carolines Smyckeskrin – Presentkort på 200:-
Cb kids – Presentkort på 200:-
Disktrasa.com – Två valfria disktrasor
GobliGobli – Snuttefilt
Hippa Hem – Moln-förkläde och svamplampa
Kotteshoppen – PC-spel Lek&Lär
Lilla Hemmahuset – Scarfen “Bruno”
Lily och Brorsan – Snuttefilt ”Label-Label”

Namnnappen – Valfri motivnapp
SmultronbynBabyskramla, racerbil och kullabyrint
Storasyster & Lillebror – Linne “Orange Dog” i valfri storlek
Tidningstorget – Magasinogram på 100:-
Tjusigt – Familjealmanacka 2011
Unik Dekor – Valfri väggtext
Villes Veranda – Kärlekshjärta



I Skräcklan, Vänersborg


Arwin lirar gitarr!

Ha en härlig höstsöndag!!
//Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0