Smartson testpilot

För ett tag sedan blev jag medlem hos Smartson Testpilot! Glenn har varit det sedan innan, men inte kommit med på något än. Hoppas jag får lite nybörjartur och kommer med:-) Har anmält mig till två tester hittills; det ena är Sempers Småfolk och det andra är HIPP´s gröt. Har inte testat någon av dessa produkter innan, så det skulle vara kul att få komma med och bidra med vad man tycker! Vill du också testa Sempers Småfolk, gå in på denna länk och anmäl dig senast 14 november. Ni kanske känner igen förpackningarna från affären?!


I morse vaknade Arwin före fem... förkylning på gång. Stackarn är jättetät i näsan och Nezeril hjälper sådär. Men nu sover han iallafall och det borde väl jag också göra:-)

Ha det gott där ute i höstrusket!

//Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0