Välkomna!

Ja, välkomna till vår nya bloggsida! Vi (jag) var väl egentligen rätt nöjda med nogg.se, men ibland är det kul att förnya sig lite! :-)

Semstern börja lida mot sitt slut, tråkigt att den går så fort! Fast den har varit väldigt bra hittills! Vi har varit ute på lite dagsutflykter, har bland annat hunnit med Karlstad, Björketorp/Kinna, Dalsland och ett par båtutflykter. Glenns föräldrar kom hit upp i förra veckan med deras båt. Så då åkte vi ut en sväng på Vänern och sedan slussade vi ner till Trollhättan och åt glass! Mysig dag!

I måndags var vi och hälsade på farmor och farfar och mormor. Sedan åkte vi upp en bit till i Dalsland, till ett par vänner som har sommarstuga en bit från Upperud! Där blev det bad och grillning. Eller ja, jag badade, Arwin doppade fötterna och Glenn var på land. 23,5 grader var det i vattnet, det är annat än kalla Vänern. I lördags var det tydligen bara 9 grader... brrr!

Idag fick jag efter min joggingtur en sådan lust att springa Kraftprovet- ja, jag vet jag är liite knäpp. Det är i övermorgon. Får väl se, det kostade visst 300:- att efteranmäla sig, då blir jag lite snål! Får kanske satsa på nästa år istället, så hinner jag träna lite mer innan också! Vi får väl se på fredag!!

Arwin lånar Liams stol

Hej hopp! Nu har Arwin vaknat, så nu ska jag gå och leka!

Kom på en sak till!  Var på DG12 här i Vänersborg igår och hittade en såååå söt plåtburk att ha tepåsar i! Här kommer en bild!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0