Julen redan över

God fortsättning på er alla! Julen passerade snabbt, lite för snabbt tycker jag. Julafton firade vi här hemma med våra föräldrar och min bror med sambo. Arwin var inte ett dugg rädd för tomten, känner han tomten sedan innan tro? Han har då varit väldigt snäll i år med tanke på alla paket han fick! På juldagen hälsade vi på hos farmor och farfar och sedan åkte vi till mormor och träffade lite andra släktingar! På annandagen träffade jag några kompisar från gymnasiet. Svisch och så var man tillbaka på jobbet igen i måndags! Men jag ska inte klaga, har varit ledig både igår och idag. Imorgon ska jag jobba igen. Men börjar först klockan 9! :-)



Idag har vi firat min farmor som fyller 85! Mamma bakade bullar och jag ordnade tårtan. Och så hade farmor beställt en smörgåstårta. Var väldigt mätt när jag åkte därifrån! Glenn har ont i halsen och stannade hemma. Men han fick en bit smörgåstårta han med.


Tårtan

Rosor till födelsedagsbarnet

Smörgåstårtan


Har anmält Arwin till Vi Föräldrars omslagstävling, gå in och rösta på den här länken: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38088&_ad_is_verified=y



Snart nyår! Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0