Söndag igen

Vad veckorna går fort! Nu var det då söndag igen. Glenn har varit på svensexa nere i Varberg i helgen, så jag och Arwin har varit ensamma hemma. Förutom att man saknar Glenn så har det gått bra! Igår var mamma och pappa här och hälsade på tillsammans med hundarna. När pappa sov middag gick jag, mamma, Arwin och hundarna på en långpromenad. När vi kom tillbaka åt vi färska jordgubbar med grädde och muffins. Arwin fick banan och leverpastejsmörgås. En av hundarna hade lagt sig under Arwins stol ifall det skulle ramla ner nåt gott:-) När de hade åkt cyklade jag och Arwin ett varv runt slussen.


Arwins coola cykelhjälm som Glenn köpt.

I torsdags var Glenns föräldrar här och hämtade båten. När jag kom hem från min joggingtur efter jobbet så höll de, tillsammans med Glenn, på att sätta ihop en Bobby-car. Arwin såg överlycklig ut! Och han lärde sig snabbt att putta sig bakåt och lite framåt. Men det var mest den kvällen, nu har väl jag skämt bort honom genom att köra honom:-)


Arwin på sin Bobby-car

Nä, nu ska väl jag också försöka sova lite innan A vaknar! I eftermiddag/kväll när Glenn kommer hem får det nog bli att klippa gräset- om det inte regnar! Och kanske lite spinning eller springning. Eller så blir det en vilodag idag...

"Det som kommer från hjärtat, går till hjärtat"

/Maria

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Såg att ni varit inte på vår blogg och skickat en födelsedagshälsning! Har varit mycket med flytt för vår del, så först nu håller jag på att uppdatera bloggen igen, och det var först nu som jag såg "kommentaren". Va kul att er son också heter Arwin! Vi var ute efter ett lite udda namn och tycker att vi lyckats så det är ju lite spännande när man hör att det finns fler små Arwar. Hoppas ni har en fantastisk sommar!/ Camilla

2010-08-01 @ 17:07:49
URL: http://www.arwinc.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej!

Ja, visst är det kul när man hittar någon mer med samma udda namn! Och bara några månaders ålderskillnad! Hoppas ni också får en härlig sommar! Ha det gott! Maria

2010-08-07 @ 09:38:49
URL: http://ymerkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0